Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

"Φίλιππε, αν μου το ζητήσεις βάζω για νομάρχης"!

Πρόταση-έκπληξη Παπουλίδη σε Πετσάλνικο - "Αναζωπυρώνεται" η μεταξύ τους κόντρα


Μια δήλωση-έκπληξη, που θα προκαλέσει πολλές συζητήσεις, έκανε ο Δημήτρης Παπουλίδης, μιλώντας στη «ΣΕΝΤΡΑ». «Δεν πρόκειται να κατέβω για νομάρχης», ξεκαθάρισε, για να προσθέσει αμέσως μετά: «Ίσως, όμως, να είμαι υποψήφιος αν μου το ζητήσει ο Πετσάλνικος»!

«Όχι, δεν κατεβαίνω. Με το ζόρι; Αφού δεν θέλω να ανακατευτώ ξανά με τα κοινά!», υπογράμμισε ο κ. Παπουλίδης. Στη συνέχεια, όμως, συμπλήρωσε: «Αν, βέβαια, μου το προτείνει το ΠΑΣΟΚ, αλλάζουν τα πράγματα. Αν έρθουν και μου πουν ‘’Παπουλίδη, θέλουμε να κατέβεις, δεν έχουμε άλλη λύση’’… ε, κάτι τέτοια γεμίζουν τις μπαταρίες!».

Ο Δημ. Παπουλίδης θέτει κι έναν ακόμη… όρο για να κατέβει στις εκλογές: να του το ζητήσει ο άλλοτε άσπονδος φίλος του, δ΄ αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, Φίλιππος Πετσάλνικος! «Αν έρθει και ο Φίλιππος με ειλικρίνεια και μου πει ‘’ό,τι είχαμε, είχαμε, μεταξύ μας. Είναι η στιγμή κατάλληλη, θέλω να κατέβεις και θα σε βοηθήσω κι εγώ’’, μόνο τότε. Διότι η νομαρχία είναι δύσκολη, δεν χτυπιέται, αν δεν υπάρχει και σύμπνοια».
-Μα, θεωρείτε πιθανό να σας ζητήσει κάτι τέτοιο ο Φίλιππος Πετσάλνικος;
-«Να με προτείνει ο Πετσάλνικος; Με καμιά κυβέρνηση!», απάντησε σκωπτικά ο κ. Παπουλίδης, πετώντας κατόπιν "καρφιά", στα οποία φωτογράφιζε τη στάση του πρώην υπουργού κατά τη διάρκεια της δημαρχίας του: «Αν μάθαιναν ότι ήμουν στον υπουργό Παιδείας, τον έπαιρναν τηλέφωνο για να σαμποτάρουν τη συνάντηση. Ενώ είχα ραντεβού, καθόμουν έξω απ’ το γραφείο του υπουργού και περίμενα, αλλά δεν έμπαινα ποτέ!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: